Altijd al eens rauwe melk van hoge kwaliteit willen kopen?

Bij de Raw Milk Company kunt u rauwe melk kopen van de hoogste kwaliteit. Onder rauwe melk wordt ongepasteuriseerde biologische melk verstaan. Naast rauwe melk verkoopt dit geweldige bedrijf ook ongepasteuriseerde en biologische yoghurt, kefir, hangop en jus de lait. Alle producten worden met zorg en liefde eigenhandig voor u gemaakt! Geen trek in zuivel? Dan kan de Raw Milk Company u ook voorzien van een heerlijk stukje (vegetarisch) vlees.

De boerderijwinkel genaamd Melk & Honing bevindt zich vlak naast de Raw Milk Company zuivelfabriek. Door grote ramen kunt u zien hoe het productieproces in zijn werk gaat. Op Erve Het Hengelman is dagelijks tussen 16:30 uur en 18:00 uur vanuit de skybox te zien hoe de koeien gemolken worden. Rauwe melk kopen van deze koeien of andere biologische vers- en droogwaren inslaan, kunt u echter en niet bij de skybox maar in de boerderijwinkel.

Het aanbod

Bij de Raw Milk Company kunt u heerlijke rauwe melk kopen. Echter, het aanbod van dit bedrijf bestaat uit meer dan alleen rauwe melk. De Raw Milk Company biedt u:

• Zes heerlijke soorten vleesvervangers
  • Zeven RauwPower producten
  • Tweeëntwintig lekkere soorten varkensvlees
  • Maar liefst drieëndertig soorten rundvleesproducten
  • Vier soorten kalfsvlees
  • Zestien producten met kippenvlees
  • Vijftien verschillende soorten vleeswaren
  • Twee soorten droge worst

Deze overheerlijke producten kunt u kopen in de boerderijwinkel Melk & Honing in De Lutte. De boerderijwinkel is geopend op Woensdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag. RauwPower producten zijn te koop in heel Nederland. Echter, rauwe melk kopen kunt u alleen in onze boerderijwinkel. Deze wordt dus niet geleverd aan andere winkels. Rauwe melk kopen is niet het enige waarvoor u terecht kan in onze boerderijwinkel. Wij verkopen namelijk ook heerlijke biologische vers- en droogwaren zoals vlees, rauwmelkse kaas, groente, fruit, eieren, thee, chocola en honing.

De voordelen van rauwe melk kopen

De producten van de Raw Milk Company brengen op vele manieren voordelen met zich mee. Zo kunnen mensen met een koemelkallergie deze zuivelproducten meestal goed verdragen. Bij een langzame opbouw kunnen zelfs mensen met een lactose-intolerantie deze ongepasteuriseerde biologische producten vaak goed verdragen.

Om ook nog een handje bij te dragen aan het milieu, zijn alle verpakkingen van de RawMilkCompany.nl haar producten vrij van BPA en ftalaten. BPA en ftalaten zijn stoffen die niet alleen slecht zijn voor het milieu, maar ook ernstige gezondheidsklachten kunnen veroorzaken.

Rauwe melk kopen kan helaas nog niet in de Nederlandse supermarkten. Echter, rauwe gefermenteerde zuivelproducten, zoals die van RauwPower, mogen wel in de supermarkt worden verkocht. Rauwe gefermenteerde zuivelproducten met een pH-waarde van minder dan 4,5 is namelijk compleet veilig, zelfs voor zwangere vrouwen, baby’s en ouderen.

Rauwe melk kopen, en drinken, draagt ook bij aan uw gezondheid. Doordat deze melk geen bewerkingen heeft ondergaan, zijn alle functionele voedingsstoffen waaronder vitaminen en enzymen behouden gebleven en zijn goede bacteriën in de melk niet gedood.

Regelmatig rauwe melk kopen en consumeren is ook gelinkt aan een lager risico op astma en eczeem. Bioactieve componenten in rauwe melk dragen bij aan de regulatie van het immuunsysteem. Door het pasteuriseren en homogeniseren worden deze stoffen vernietigd, waardoor de melk uit de supermarkten deze stoffen niet meer bevat.

Dus wilt u rauwe melk kopen? Of heeft u interesse in één van onze andere producten? Neemt u dan contact met ons op, of breng een bezoekje aan onze winkel!